léčení
Kirra
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli mohou rodiče umístit 16ti letého syny do léčebny, ikdyž on nechce. Pokud ano tak jak se ta léčebna jmenuje, děkuji za odpověď a hezký den, Kirra

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, možné to je, i když v léčebnách to nevidí zrovna rádi, protože s naprosto nemotivovanými pacienty se pracuje samozřejmě o dost hůř a výsledky bývají horší. Na druhou stranu, málokteré dítě je v 16ti letech motivované k léčbě. Zařízení, které přijímají do léčby mladistvé není mnoho. Také záleží na lokalitě a na tom, jak dlouho dítě drogy užívá a dalších okolnostech. Proto je nejlepší jít se poradit do nejbližšího K-centra nebo AT poradny, zvážit, jaká léčba by byla vhodná (jak dlouhá apod.) a podle toho vybrat (kontakty Vám dají tam). Pokud by toto nebylo možné, napište sem alespoň základní údaje, zkusíme něco vybrat.