hlavně to zdraví
emile
zdravím všechny mám prosbu a to ani se mi to nechce psát, ale chtěl bych vědět kdy se mi z těla dostane tráva kouřím od 17 tak od dvaceti každý den což je hrozných sedm let zničehonic už kouřit nechci nemám problém s přestáním, ale zajímá mě po jak dlouhé době to nebudu mít v těle když jsem dopusud kouřil tak pět brk denně.děkuji za odpověď.A ještě pokud půjdu na hygienu si udělat testy na marihuanu zapisuje se někam mé jméno nebo látky které jsem si chtěla nechat zjistit??moc díků za Vaše stránky jste fakt super

Odpověděl:
Dobrý den, děkujeme za pochvalu - potěší:)) Jinak k té marihuaně. Myslím, že vaše rozhodnutí přestat je rozumné a je fajn, že vám to přestávání nedělá potíže. (Kdyby se čistě náhodou nějaké objevily, klidně zase napište). THC se v organismu ukládá v tucích a jeho vyloučení trvá relativně dlouhou dobu. Při té intezitě užívání, jakou popisujete, bych počítala minimálně měsíc, ale je možné, že to bude trvat i déle. Kvůli testům na přítomnost THC v organismu nikam chodit nemusíte, můžete si je udělat doma. Orientační testy z moči se prodávají ve všech větších lékárnách (nebo by vám je měli objednat) a stojí do 100,- Kč. Eventuelně si je můžete zakoupit přes internet (např. na www.lekarna.cz nebo www.elisabeth.cz). Mějte se a držím palce ať to jde.