léčba
ab
Dobrý den, mám známého,který dlouho-myslím snad ze kolem 10 let bral pervitin ve velkém.Ted si neco uvedomil a pres 2 mesice nebere,ale hodne pije.Ted se na me trochu upnul,a chtel by se mnou navázat partnerský vztah,pro me to je nepředstavitelné,vzhledem k tomu,že já nic neberu,a mám ráda své zdraví...Chtela bych se zeptat,pokud by na me dal,jak mu pomoci k léčbě.Připadá mi jako dobrá volba TK Podcestný mlýn.chci se zeptat,jak se platí péče v komunitě.A ve zkratce jak postupovat při příhlášení tam.Případně mi poraďte kam se mám obrátit v JČ.Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, terapeutická komunita by pro takového člověka byla jistě vhodná, ale musí chtít on sám. Je otázkou, jestli když od Vás chce partnerství, spokojí se s Vaší potřebou mu pomoci. A jestli pak za to, že Vám "vyhověl" nebude od Vás něco čekat. Do terapeutických komunit je potřeba vlastní motivace. Pokud by ji našel, ať se obrátí přímo na Podcestný Mlýn, tam zjistí vše potřebné. Být Vámi bych se ale neangažovala přespříliš, rozhodně ne víc než on sám, aby nevyměnil závislost na pervitinu a alkoholu za závislost na Vás.