chcípnout bo přestat :-D
Vygumovanuc
Dobrej, šnupu od 14,je mi 18 a rok střílim.Teď mi to začíná docházet co mi vzalo co mi dalo,nemám už nic(kamarády,peníze,kundu,kde bydlet).co mám :-D dluhy a kotel známejch,radši neznat.Furt to nejde,jak se otom začne mluvit nebo vidim vyjetýho tak musim jinak sem úplně vypruzenej nenažeru se,spym...Jak přestat nechci pomoc(a žádný chytrý kecy(že musíš chtít,to chce každej když mu to dojde co to je za sračky)...... Dotazy typu pomoc známýmu....??tak bud chces a nebo nechces....(kolikrát vypatlanejší než fetáci) :-D Pak dotazy hci si dát ale nevim lákáměto....Tak si bud dej a nebo na to mrdej co cekáš za odpověď je to svinstvo... Nejhorší sevrátit mezi lidi co neberou...sou kecy feták atd...chování...že mi ztoho jebe vkoleni:-D...jiná mentalita(některý nepobírám co melou za sračky) tak mesic jeste jinak du naleceni... píšu píčoviny...menší zásek dotaz:Co za přášky bez předpisu a kolik stojej na psychyckou závislot..a adresu detoxu v okrese semily dykes za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Zkusím z Vašeho dotazu vytáhnout to podstatné a nevnímat to nepodstatné. Odpověď na dotaz 1) Myslím, že je lepší přestat dřív než chcípnete. Odpověď na dotaz 2) Žádné prášky bez předpisu na psychickou závislost neexistují. Na psychickou závislost v podstatě vůbec neexistují žádné prášky. Resp. některá psychofarmaka se dají využít, ale velmi omezeně a jen v některých případech a ty Vám může napsat pouze psychiatr poté, co zná Váš psychický a zdravotní stav. Odpověď na dotaz 3) Vzhledem ke kontextu Vašeho dotazu to považuji za jediné rozumné řešení. Dřív nebo později Vám stejně nic jiného nezbude. Mohu Vám posyktnout kontakt na detox v libereckém kraji, ale nutno říct, že pouhá detoxikace není léčba jako taková a že pokud absolvujete pouze detox, tak se s největší pravděpodobností do těch s.... vrátíte zase zpátky. Pokud berete čtyři roky a z toho rok injekčně, tak se myslím bez delší léčby neobejdete. Variantou je ovšem absolvovat detox (řádově týden až deset dní) a pak nastoupit do ambulantní léčby. Ovšem to by šlo v případě, že máte kde bydlet... Těžko chodit do ambulantní léčby, když spíte po známých, kteří berou nebo na ulici. Když podstoupíte detox a pak delší léčbu, je taky možnost přejít do doléčovacího programu s chráněným bydlením, tak byste měl aspoň po léčbě možnost bydlení... ale to se asi předbíhám. Jen zkuste zvážit, jaké máte možnosti. Možná by nebylo od věci možnosti léčby nejprve probrat v kontaktním centru: Liberec, Kontaktní centrum Rumunská 5/A, Liberec, 460 01 telefon: 482 710 276 Mgr. Šárka Nemešová http://www.mostknadeji.cz nebo v poradně pro závislosti: Semily, AT poradna (poradna pro závislosti) při Nemocnici s poliklinikou Špindlerova 394, Semily, 513 01 MUDr. Vít Šlechta http://www.nemlib.cz ale můžete samozřejmě kontaktovat přímo detox: Liberec, Detoxifikační centrum - psychiatrické oddělení nemocnie Husova třída 10, Liberec 1, 460 63 telefon: 485 312 223 prim. MUDr. Lumír Tauš, CSc. http://www.nemlib.cz a pak uvažovat o následné léčbě ve Vašem regionu: Chrastava, Terapeutická komunita pro drogově závislé Nová Ves Nová Ves 55, Chrastava, 463 31 telefon: 485 146 988 Ing. Irena Habrová http://terapeutickakomunita.eu A kdyžtak znovu napište. A když použijete v daším dotazu méně vulgárních výrazů, tím lépe :-)