dotaz na poradnu
Míla
Dobrý den, děkuji za zodpovězení dotazu kód-753003.Jsem z okresu Praha-východ a syn se nyní pohybuje v Severních čechách(Varnsdorf).Nemá zajem s náma komunikovat(naposledy sem s ním mluvila před měsícem a půl).To ještě pracoval,než se opět na vše vykašlal a odjel za kamarádama,jestli se kamarádama dají nazývat.Jen vím od babičky,že byla opět volaná policie z důvodu vloupání do zahrádkářské kolonie,kde přespává.Vyděl ho i starší syn,kdy prodával ukradenou elektroniku,aby měl na fet.Tady vše nechal na ubytovně a my opět musíme za něj řešit vystěhování,protože neplatil.Budu moc ráda za ten kontakt,pracuji v Praze,kde by to bylo ideální.Mám ještě 6letého synka,který mě moc potřebuje a máma musí být hlavně v pohodě.Rodina je při mě i když to taky nemají jednoduché,protože vše se jen točí okolo problémového syna a všichni jsme z toho unavení.Babičce bude 80let a máme strach,aby se tam něco nestalo,když bude zfetovanej.On je hlavně pak agresivní A NEKONTROLUJE SVÉ CHOVÁNÍ! Děkuji předem za kontakt a držím všem zoufalím mámám pěsti,aby dokázali vše zvládnout. Míla

Odpověděl:
Dobrý den, jsem ráda, že jste se znovu ozvala. Níže vám posílám kontakty na poradenská zařízení v Praze, která se specializují na pomoc s problémy, jako jsou ty vaše. Máte pravdu v tom, že zvláště s ohledem na mladšího syna je třeba, abyste byla alespoň trochu v klidu a nenechala se pohltit starostmi o staršího syna, jehož potíže stejně s ohledem na situaci příliš řešit nemůžete. Jinak doporučení pro vaši babičku (ev. pro vás) - pokud bude syn agresivní, nerozpakujte se volat policii a záchranku. Přeji hodně trpělivosti a sil a ať je co nejdříve lépe. Praha 1, Poradna pro rodiče Praha 1, Školská 30 tel: 739 268 527 mail: rodice@sananim.cz Praha 2, Občanské sdružení Anima pro péči o rodiny závislých (psychoterapeutické zařízení) Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 238 Praha 6, Prev-Centrum-Centrum poradenství pro mládež a rodiny Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00 telefon: 233 355 459