odpověd 557007 děkuji za odpověd i mě o posílilo syn Michal má odeslané doporučení do Nového Města prosím o doporučení kontaktu na doléčování předtím chodil do Riapsu Trutnov subutex píše p doktorka z Riasu Kozáková ma ordinaci ve Dvoře Králové do Riapsu už nechodí děkuji Vám a jesli muzu tak Vás budu informovat jak pokračujeme mě to hrozně psychycky pomáhá diky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, jsem ráda, že vše pokračuje dobrým směrem. Samozřejmě dejte vědět, jak to bude vypadat dál. Posílám kontakty, které jsem nalezla a které by pro syna mohly být dostupné (včetně opětovného kontaktu na RIAPS v Trutnově). Možná by nebylo špatné, aby po léčbě využil doléčování v jiném zařízení než předtím, pak můžu určitě doporučit zařízení v Hradci, především ambulantní program Laxus, kde je možné docházet i na doléčování. Držím Vám i synovi palce. Pokud by syn nakonec třeba přece jen uvažoval o léčbě v terapeutické komunitě po absolvování (alespoň části) léčby v Novém Městě, nebylo by to od věci. Pro člověka v jeho věku, s dlouhou "drogovou kariérou" a také s ohledem na to, jak to měl v posledních letech se zaměstnáním (resp. ne/zaměstnáním), by to pro něj byla dobrá volba. Jedná se o dlouhodobou léčbu a klienti se postupně učí přebírat zodpovědnost, pracovat v rámci komunity a v poslední fázi léčby i mimo terapeutickou komunitu. Přechod do normálního života je postupnější. Ale to je samozřejmě na něm. Hradec Králové, Ambulantní centrum Laxus o.s. Okružní 699, Hradec Králové, 500 03 telefon: 495 515 907 Mgr. Jana Ženíšková http://www.laxus.cz Kostelec nad Orlicí, Poradna pro alkohol, tabák, gamblerství a drogy Ambulantní program Palackého náměstí 38, Kostelec nad Orlicí, 517 21 telefon: 494 337 239; 494 542 506 Serbousková Dagmar Trutnov, RIAPS Kontaktní centrum Náchodská 359, Trutnov, 541 01 telefon: 499 814 890, 731 441 267 Olga Trunečková http://www.riaps.cz Hradec Králové, Ambulance AT při FN Šimkova 870, Hradec Králové, 500 38 telefon: 495 800 952 MUDr. Jiří Čížek http://www.fnhk.cz