Katka
Dobrý den, 2.5. jsem zasílala dotaz ohledně agresivního chování,za odpověď velmi děkuji.Chtěla bych poprosit o kontakt na nějakého odborníka,psychologa,psychiatra,se kterým bych si o tom mohla promluvit a zapracovat na tom.Bydlím v Praze 8-Troji. Děkuji Katka B

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Zasílám kontakty, kam by bylo možné se obrátit. Vzhledem k tomu, že se nejedná v současnosti o "drogový", ale trošku jiný problém, ty kontakty jsou na psychoterapeutická zařízení, která nejsou zaměřená na léčbu závislostí. U těch, kde jsou uvedené webové stránky, můžete najít řadu dalších podrobností na jejich webech. Nevím, jak jste na tom finančně, takže jsem pro jistotu vybrala jak ta zařízení, kde se péče platí, tak i ta, kde je péče hrazená pojišťovnou (tedy pro klienty bezplatná). To, že je hrazena pojišťovnou neznamená, že služby jsou méně/více kvalitní, tam, kde to hradí pojišťovna, spíše pak bývá problém s delšími čekacími lhůtami. Určitě mohu doporučit dr. Hajného, kterého osobně znám a také Psychoterapeutické centrum Břehová, s nimiž měli klienti vždy dobré zkušenosti. Takže držím palce a kdyby byl nějaký problém, tak ještě napište. Dejvické psychoterapeutické centrum Evropská 86, Praha 6 kontaktní tel. 777 11 22 48 (volejte denně 8 - 22 hod) e-mail: kontakt@dpc.cz tel: 233330080, 777808424, 602718126 Péči hradí VZP 111, 222 více info na www.dpc.cz Středisko psychoterapeutických služeb Břehová, s.r.o. Psychologie a psychiatrie. Břehová 43/3 110 00 Praha 1-Josefov Telefon: +420 222 324 027 Myslím, že jsou to taky služby přes pojišťovnu. PhDr. Martin Hajný Blanická 922/25 120 00 Praha-Vinohrady Telefon: +420 603 957 448 E-mail: martin@hajny.net WWW: http://martin.hajny.net Platí se - cca 500 - 600 Kč za jedno sezení. PhDr. Ludmila Trapková Ordinace klinické psychologie. Ovenecká 314/34 170 00 Praha-Holešovice Telefon: +420 233 375 453 Myslím, že je na pojišťovnu, ale potřeba ověřit. Praha 3, Gaudia - Centrum duševní a tělesné harmonie Psychoterapeutické zařízení Korunní 111, Praha 3, 130 00 telefon: 222 518 776 MUDr. Olga Kunertová http://www.gaudia.org Placené konzultace, viz web.