co to znamena?
Gandalf
Srdecne vas zdravim...chcel by som sa Vas na nieco spytat....uzivanie extaze u mna spustilo stavy uzkosti...lenze samotna psychicka uzkost uz zmizla ale obcas ma bolieva alebo skor picha na hrudi a niekedy mam po cely den nutkavu potrebu mocit...na nete som nasiel ze to su fyzicke priznaky uzkosti...takze chcel by som sa vas spytat ci by to malo tiez po case zmiznut alebo co sa s tym da robit...existuje aj nejake riesenie bez navstevi doktora?...dakujem

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Víte, ono je dost těžké posoudit Váš zdravotní stav takto přes internet, navíc z tak málo informací. Nevím, jak dlouho a jak intenzivně jste extázi užíval, kolik je Vám let, zda jste měl/máte nějaké zdravotní či psychické potíže, jak dlouho extázi neužíváte, jak dlouho trvaly ty úzkostné stavy, zda se tyto fyzické příznaky objevily až poté, co úzkostné stavy zmizely, nebo zda se vyskytovaly paralelně, jak dlouho trvají... Ano, úzkostné stavy mohou mít fyzický ekvivalent - ale vzhledem k tomu, že ty úzkosti jako takové odezněly, tak si nejsem jistá, zda pouze přítomnost těch fyzických příznaků značí, že se skutečně jedná o fyzické projevy úzkosti... Vzhledem ke všemu výše uvedenému tedy není možné posoudit, zda tyto fyzické projevy také samy odezní. Možná by bylo skutečně lepší vypravit se lékařem. Zvažte to.