Pervitin - kód 658002
Bobo
Dobrý den, obdržela jsem od Vás odpověď na můj dotaz. Můj kód byl 658002. Moc děkuji. Jsme z jihomoravského kraje, okres Hodonín. Našla jsem si na internetu kontakt na drogovou poradnu, respektive instituci, která se zabývá léčbou drogově závislých a konzultacemi s jejich rodinami v Kyjově, KROK. Už mi i poskytli nějaké informace, tak doufám, že jsem na "správné adrese". Radím bratrovi, aby se s nimi spojili a poradili se, jak pokračovat. Synovec totiž nemá zájem něco řešit, nechce přiznat, že má problém. Chtěli by ho vystěhovat, odhlásit z trvalého bydliště, ale neví, jestli je to právně možné. A pokud ano, jakým způsobem to udělat. Tento víkend jsem po 5 měsících synovce viděla. V loni vždycky vypadal divně, sešle, uhýbal pohledem... Teď jsem byla v šoku. Vypadal tak dobře, jak už dlouho ne. Právě vstal. Možná před půl hodinou. Může tak dobře vypadat??? Děkuji za podporu. Snad to zvládne. Zvládneme. S pozdravem Bobo

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že doporučit vašemu bratrovi konkrétní pomoc (KROK v Kyjově), kam se může se svým problémem obrátit, bylo to nejrozumější, co jste v tuto chvíli mohla udělat. Ohledně toho, jak postupovat po právní stránce ve věci zrušení trvalého bydliště, zabránění exekucím atd., by bylo dobré, aby váš bratr kontaktoval přímo Právní poradnu A.N.O., adresu jsem vám psala již minule a najdete ji i na těchto stránkách vpravo. Tyto věci je potřeba řešit individuálně v návaznosti na konkrétní podmínky a situaci. Určitě je však po právní stránce řešit lze. Jinak na to, že synovec aktuálně vypadal lépe, než když jste ho viděla naposledy, bych asi příliš nespoléhala. Důležité je, jak se chová a jak pokračuje jeho soužití s rodinou. Přeji hodně štěstí a trpělivosti.