papa
Dobrý den Asi před měsícem a púl jsem vám psala,přítel byl závislý na pervitinu,ale prý si od té doby nedal,vypadá to,že nelže.Ale poslední dobu u něj vídám divné oči-strašně malinké zornice-skoro žádné-můžou to být drogy?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Těžko mohu takto přes internet posoudit, zda přítel mluví pravdu ohledně pervitinu. Špatnou zprávou asi pro Vás bude, že výrazné zmenšení zorniček je jedním z typických příznaků užití opiátů (heroin). Takže je možné, že přítel sice nebere pervitin, ale zaměnil jej za jinou drogu, což už tak pozitivní není. Pokud Vám tvrdí, že žádné drogy nebere, tak to s největší pravděpodobností nebude pravda, je mi líto. Zvažte, jak s tou informací naložit dál. Zkuste o tom s partnerem promluvit. Pokud ale on nebude chtít problém přiznat, případně ho nijak řešit, tak bych zvážila, zda má v takovém vztahu smysl setrvávat. Držte se a kdyby bylo potřeba, tak znovu napište.