Perník
Lucka
Dobrý den, mám už docela velkej problém.Rok a půl požívám perník,ale od prosince roku 2007 si dávám pravidelně a né malý množství.Všichni mi říkali že sem na tom závislá a ted sem zjistila že to tak asi bude už bez toho nevydržim,před 3mi měsíci sem si začala i píchat,nevim co mám dělat prosím poradte mi:(já už fakt nevím kam se obrátit doma už maj podezření,ale tajím to jak se dá,mám už 17 kg dole a psychycky sem na dně.děkuji předem

Odpověděl:
Dobrý den, zdá se, že vám skutečně není nejlépe a pervitin vám dost komplikuje život. Nejsem si jistá - mám váš dotaz chápat tak, že byste chtěla s pervitinem přestat a abstinovat? Myslím, že ideální by bylo obrátit se na nejbližší Kontaktní centrum. Pokud máte zájem abstinovat, zkonzultují tam s vámi vhodný typ léčby a eventuelně vám ji pomohou zprostředkovat. Domnívám se, že ve vašem případě by byla dostačující i nějaká ambulntní terapie. V případě, že o té abstinenci ještě nejste přesvědčená, poradí vám co dělat, aby vám zatím pervitin zdravotně ublížil co nejmíň, s ohledem na to, že jste začala užívat injekčně. (Služby Kontaktních center lze využít i anonymně). Nu, já bych na vašem místě zvážila tu alternativu léčby a abstinence. Protože jsem si celkem jistá, že s pervitinem vás nečeká nic moc příjemného. Držím palce a přeji dostatek sil k tomu rozumějšímu rozhodnutí. Adresy Kontaktních center najdete na stránkách www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci nebo na www.drogy.net v rubrice Kde hledat pomoc-kontakty.