Čím to je?
Káťa
Dobrý den, jak se máte?chtěla jsem se Vás na něco zeptat... brala jsem necelý rok pervitin..cca půl roku pravidelně a intenzivně. Tento rok,v lednu jsem nastoupila dobrovolně na léčení. nyní jsem doma a tedy tak 4 měsíce čistá. Jenže, neustále mě píchá u srdce..někdy, když se směju,to bolí i deset minut a to pak nemůžu ani dýchat..nevíte, jestli je možné,že je to nějak způsobeno tím pervitinem??nemůže mi jednou přestat být? Děkuji za odpověď...

Odpověděl:
Dobrý den, Káťo, v prvé řadě vám gratuluji k abstinenci a držím palce, ať zvládáte:) Jinak - co se týká vašich zdravotních problémů - těžko říct, takto po internetu, zda je jejich příčinou užívání pervitinu v minulosti (je to možné), nebo čím jsou způsobeny. Na vašem místě bych se nebála zajít za lékařem nechat se vyšetřit. O vašem užívání pervitinu mu pro začátek vyprávět nemusíte, pokud by to měl být problém, myslím, že bude stačit, když mu popíšete vaše aktuální zdravotní potíže. Hodně štěstí a ať je to brzy v pořádku.