extaze
Baruška
Dobrý den,chtěla bych se zeptat..kdybych chtěla vyzkoušet extázi....jestli jen po první ,,tabletce" se na tom stanu závyslá._?..s kamarádkou bychom to chtěli zkusit...ale obáváme se toho co to s náma udělá.?!.dočetli sme se že je to ,,droga lásky" což by se nám tedkon hodilo..ještě bych se chtěla zeptat kde bych extazi mohla sehnat.?!..Děkuju...

Odpověděl:
Zdravím vás, v prvé řadě bych vás ráda upozornila, že naše poradna určitě neslouží k tomu, aby vám radila, kde koupit extázi. Pokud se týká vašich dalších otázek - po jednorázovém experimentu s extází se na ní zcela jistě závislá nestanete. To však neznamená, že by její užití nemělo svá nezanedbatelná rizika. V každém případě bych vám doporučila na těchto stránkách přečíst rubriku "Stimulační látky - MDMA-extáze". Najdete tam popsány jak její účinky, tak to, jak případná rizika snížit. A kdyby nebylo něco jasné, klidně zase napište. Chápu, že vás experiment s extází láká, ale pročtěte tu rubriku a ještě to zvažte. Myslím, že není nutné vyzkoušet v životě všechno. Nicméně rozhodnutí a zodpovědnost za ně je samozřejmě na vás. PS: Jen bych si vás ještě dovolila upozornit, že to, co vám někdo na černém trhu prodá jako extázi, vůbec nemusí MDMA-extázi obsahovat. A v tom případě je těžké odhadovat účinky.