chci mu pomoct
misa
dobrý den... já už sním sice nechodím, ale rozešel se semnou jen kvůli těm drogám...že mi prý ubližuje:-(A plnoletej není...Hodněkrát brečel že chce přestat...ale já nevím jak mu mám pomoct

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli se cítíte dost silná na to, abyste mohla někoho tahat z drog, můžete mu nabídnout svou podporu. Není to ale moc bezpečné, také se Vám může stát, že on přetáhne na svou stranu Vás. Nebyla byste ani první ani poslední. Pokud chce opravdu přestat, měl by se obrátit na nějaké odborné zařízení, třeba i ambulantní. Tam s ním můžete někdy třeba také jít, jako jeho podpora. Ale iniciativa musí být na něm. Pokud není plnoletý, pravděpodobně se to neobejde bez vědomí jeho rodičů. Můžete pak spojit síly a pomáhat mu společně. Dejte si ale opravdu pozor, aby Vás to naprosto nepohltilo. Když totiž on nebude chtít, budete Vy vyčerpaná a zklamaná a on na tom bude stále stejně.