Kontakt
Kamča
Ahoj..na vaše stránky jsem narazila jen náhodou a zaujaly mne..vlastně jsem hledala nějakou poradnu nebo odborníka, který se zaměřuje na alkoholové závislosti přímo ve Frýdku-Místku nebo v jeho okolí..existuje nějaký seznam takových doktorů?Nebo nemáte nějaký tip prosím.. Děkuji a hezký den.

Odpověděl:
Dobrý den, posílám seznam odborníků na závislosti ve vašem regionu a přeji hodně štěstí. A kdybyste ještě s něčím potřebovala poradit, klidně zase napište. Frýdek - Místek - Psychiatrická ambulance Psychiatrická léčba Vítězslava Nezvala 604, Frýdek - Místek, 738 01 telefon: 558 432 795 MUDr. Pavel Vít Frýdek - Místek, Psychiatrická ordinace Psychiatrická léčba Stará cesta 83, Frýdek - Místek, 738 01 telefon: 558 646 327 Ostrava, Psychiatrická a protialkoholní ambulance AT ambulance Náměstí SNP, 4, Ostrava - Zábřeh, 700 30 telefon: 696 744 733 Ostrava, AT ordinace při městské nemocnici AT ambulance Kounicova 8, Ostrava, 700 01 telefon: 596 618 916 MUDr. Pavel Havran Ostrava, Psychiatrické oddělení při Fakultní nemocnici s poliklinikou AT ambulance 17. listopadu 1790, Ostrava, 708 52 telefon: 597 373 145 Opava, Psychiatrická léčebna Psychiatrická léčba Olomoucká 88, Opava, 746 01 telefon: 553 695 111 MUDr. Chvíla CSc., MUDr. Staňková Nový Jičín, Psychiatrická ambulance Psychiatrická léčba Sokolovská 22, Nový Jičín, 741 01 telefon: 556 710 260 MUDr. Mgr. Přemysl Mikeš, PhDr. Nový Jičín, Psychiatrická ambulance Psychiatrická léčba Dům lékařů, Bezručova 2, Nový Jičín, 741 01 telefon: 556 703 375