Pár dotazů ohledně LSD
Venom
Po delším rozhodování jsem dospěl k rozhodnutí, že chci vyzkoušet LSD a to hlavně z toho důvodu, že mě láká vidět svět z jiného pohledu, zažít něco víc... Zatím nemám s drogami žádné zkušenosti, nezkoušel jsem ani cigarety a ani jsem nikdy nebyl opilý. Ale k věci prostudoval jsem si na internetu mnoho dostupného materiálu a mám na Vás několik dotazů... 1) Jaká je pravděpodobnost (vím, že neexistuje přesná statistika, ale alespoň zhruba), že trip, který si koupím bude prázdný, tj. že to bude pouze obyčejný kus papíru bez LSD? Mluvím o nákupu od neznámého člověka např. na diskotéce. 2) Četl jsem o bad-tripu a přiznávám, že z toho mám docela strach, ale jsem ochoten na tohle riziko přistoupit. Přeci jenom je lepší alespoň něco za život zažít, stejně všichni nakonec zemřeme :) Vás se ale chci zeptat jaká je šance, že na mně zanechá bad-trip trvalé následky? 3) Už jsem domluven s bratrem, že mi bude při tripu asistovat, kdybych zažil nepříjemné stavy. Vysvětlím mu a nechám ho prostudovat všechen dostupný materiál na internetu, aby byl alespoň částečně připraven na to, co se může stát. Opět se chci zeptat Vás jestli mi alespoň nějak pomůže, je mu jen 13 let, ale myslím, že je to pořád menší riziko, než zkoušet trip sám. Děkuji za zodpovězení mých dotazů, jestli si vzpomenu ještě na něco co by mě ohledně tripu zajímalo, tak se na Vás znovu obrátím. Myslím, že je skvělé, že funguje něco takového jako tato poradna, takže Vám držím palce, jestli tento "výlet" přežiji, tak Vám napíši jak to dopadlo. S pozdravem Venom

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, po pravdě řečeno, trochu mě Váš rádoby vědecký přístup k věci děsí. Myslím, že si dáváte dost vysokou laťku, vzhledem k tomu, že ani nevíte pořádně, jak na Vás účinkuje alkohol. Zkoušet trip je velký risk především pro vaši psychiku. Jestli to dobře chápu, nejste ještě plnoletý a tím pádem ve vašem věku není ještě Váš mozek plně vyvinutý. Pak pro něj představuje trip o to větší riziko. K Vašim konkrétním dotazům: 1. pravděpodobnost je o to vyšší, že jste naprosto nezkušený a každý, kdo je trochu zkušenější, to na Vás pozná hned. Jste tak lehká kořist pro podvody. 2. riziko bad tripu je o to větší, o co víc se ho obáváte. Při Vašem mládí může také celkem snadno zanechat trvalé následky, žádné pravděpodobnostní procento Vám nikdo neřekne. 3. zatahování 13ti letého dítěte do Vašich experimentů s drogami je nejen trestné, ale především strašně hloupé a nezodpovědné. Bratr Vám nepomůže vůbec nijak, kdyby se něco stalo, a k tomu mu ještě můžete připravit trauma na celý život, až takovou situaci nezvládne. I kdyby se nic nestalo, i tak mu úplně zamotáte hlavu. Jestli už chcete dělat takové hlouposti, tak do toho aspoň nezatahujte nikoho dalšího, natož dítě!