pomoc
:)
dobry den. chcela by som sa spytat sko sa daju utlmit "dojazdy z pervitinu viem ze najlepsie je si ho nedat ale aj tak by ma zaujimalo ake tabletky alebo co vlastne pomaha utisit tie takzvane dojazdy dakujem

Odpověděl:
Dobrý den, dojezdy k pervitinu patří asi stejně, jako kocovina k alkoholu a máte pravdu, že nejlepší prevencí je pervitin prostě neužívat. Pervitin představuje pro organizmus jak fyzicky tak psychicky velkou zátěž, po odeznění účinků je tedy vhodné dopřát tělu dostatek spánku, odpočinku a dodržovat zdravou životosprávu s přísunem vitamínů a minerálů a dostatkem tekutin (např. bylinné čaje - meduňka). Léky, které by mohly ovlivnit váš psychický stav na dojezdu nejsou volně prodejné a navíc jejich užívání nelze doporučit mimo jiné i proto, že při dlouhodobém užívání mají potenciál vyvolat závislost. Takže návdavkem k psychické závislosti na pervitinu si pořídíte i závislost na psychofarmacích.