trip x extaze
radka
Dobrý den, chci se zeptat, cca před dvěma-třemi měsíci jsem měla tripa, ale bylo to dost nevydařené, prostě "bad trip" a od té doby mám občas takové "snové stavy" nebo nevím, jak to líp pojmenovat, možná jako takové pár vteřinové mikrospánky, někdy si příjdu mimo víc než pár vteřin. Chci se zeptat jestli to může být následek toho tripu a jestli ano, tak jestli to samo odezní?? Nejsou to nějaké hrozné stavy, které by mi bránily v běžném životě, ale občas mě to zarazí. Nutno ještě asi poznamenat, že jsem si ještě od doby měla dvakrát extázi a sem tam zahulím. Jinak tripa jsem měla podruhé v životě (teď po pěti letech) a ke koulím jsem se vrátila taky po dlouhé době, takže od září bych je spočítala na prstech dvou rukou. Vím, že tripa si už nedám (tenhle stav není nic pro mě), ale občasnou párty s koulí bych si chtěla prožít (beru to jen jako relax od běžného hektického života).

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli jste měla takový zážitek po tripu, doporučovala bych Vám vyhnout se na nějakou dobu nejen tripům, ale hlavně i marihuaně a pokud možno i extázi. Zejména marihuana totiž má tendenci rozvíjet potenciální psychické potíže, bludy apod. ke kterým můžete mít třeba sklony, a které se projevily při tripu. Pokud se všeho toho vzdáte alespoň na čas, nejlépe samozřejmě dlouhodobě, měly by flash backy zmizet a Vaše psychika by se měla zase stabilizovat. V opačném případě hrozí i to, že se Vám rozvine nějaká mnohem nepříjemnější psychická potíž.