Potrebuji pomoci
Lukas
Ujel mi vlak , vedel sem ,ze nemam nikdy sahat na jehlu a je to tady....vyskousel a jsem v tom uz asi 3 tydny. Chci z toho ven ,vim, ze to nema budoucnost . Ja jsem podnikatel a mam tady v Ostrave dobre jmeno....Ozvete se prosim ....

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel o Vás nemám z Vašeho dotazu moc informací, abych Vám mohla nějak konkrétněji poradit. Pokud se chcete o tom, co dělat a jak z toho ven, s někým z doborníků poradit, tak Vám posílám níže uvedené kontakty, kam se obrátit. Nevím, jak dlouho drogy užíváte, píšete jenom o době, jak dlouho berete drogy injekčně, nevím, kolik je Vám let, jestli máte nějaké další problémy související s drogami (finanční, právní, zdravotní...). Ideální by asi bylo uvažovat o nějakém typu ambulantní léčby. V níže uvedených zařízeních (AT poradny) Vám mohou tuto ambulantní léčbu nabídnout, v kontaktním centru Vám mohou nabídnout konzultace, na kterých si ujasníte, jak dál a jaký typ léčby by byl pro Vás nejvhodnější a pomohli by Vám léčbu zprostředkovat. V rámci AT poraden je léčba hrazená ze zdravotního pojištění a informace o Vás chráněné lékařským tajemstvím, konzultace v kontaktním centru je také bezplatná a můžete zde využít služeb i anonymně. Zatím držím palce a kdybyste potřeboval, tak znovu napište. Psychiatrické oddělení při Fakultní nemocnici s poliklinikou AT ambulance 17. listopadu 1790, Ostrava, 708 52 telefon: 597 373 145 Prim. MUDr. Jitka Svobodová http://www.fnspo.cz Kontaktní centrum, Renarkon, o.p.s. Halasova 16, Ostrava - Vítkovice, 703 00 telefon: 596 638 804; 596 612 529 Jaroslava Gembalová http://www.renarkon.cz AT ordinace při městské nemocnici Kounicova 8, Ostrava, 700 01 telefon: 596 618 916 MUDr. Pavel Havran http://www.help-psych.cz Psychiatrická ambulance a stacionář pro léčbu závislostí Lechowiczova 4, Moravská Ostrava, 702 00 telefon: 596 622 235 MUDr. Chvíla Libor, CSc.