frýda
mám kamarádku která se "vyléčila" ze závysloti na perníku. Je teď nejchytřejší ze všech, já pro ní polofeťák, nutno připomenot, že jsem s drogami nikdy neměla problém.Jen víkendově si dám a to ve velkých pauzách extázi. Ona teď je nejlepší,dokonce aby zdůraznila svou chytrost,začala mluvit spisovně. Je tohle chování normální? Mě to docela leze na nervy!

Odpověděl:
Dobrý den, přemýšlím, jakou radu od nás očekáváte. Víte, lidé se mění, mění se jejich chování, zvyky, vyjadřování, a to ať už drogy brali nebo ne. A pokud vám vaše kamarádka, jak píšete, leze na nervy, tak bych si asi zkusila najít kamarádku jinou. No a ještě mě napadá - je fajn, že vy jste podobné problémy jako kamarádka s drogama nikdy neměla. A věřím, že víte, co dělat, aby to tak i zůstalo. Být "polofeťák" nebo i abstinent do budoucna člověku ušetří řadu průšvihů.