Chci mu pomoct, on si to nezaslouží
Misha.girl
Dobrý den, moc vás prosím o radu: chci pomoct mému bývalému klukovi. Když sem s ním začala chodit věděla sem že bere perník...jen do nosu,ale už je to tak 3roky. Chtěla sem mu pomoct,ale teď už vím že to není jen tak:-( Už s ním nejsem a je to čím dál s ním horší...mám o něj vážně strach...Přemýšlela sem o anonym jeho mamce,ale nevim ,nemám¨ne ni kontakt.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud už s bývalým přítelem nemáte žádné velké pouto a nejste s ním moc v kontaktu, bude dost těžké nějak mu pomáhat. Především pokud by to bylo proti jeho vůli. On už má svůj vlastní život, do kterého Vy nepatříte, a je za něj sám zodpovědný. Nanejvýš mu můžete dát najevo, že až by chtěl něco změnit, ráda mu pomůžete. To je ale asi všechno, maximum, jak byste mu měla zasahovat do života. Pokud byste měla s jeho matkou nějaký blízký vztah a měla potřebu ji proto chránit, asi byste jí mohla sdělit, že její syn bere. Jestliže to děláte jen proto, abyste pomohla jemu, nevím, jestli to splní účel. Pravděpodobně jí naložíte spoustu starostí a pokud on nebude chtít nic měnit, tak ona s ním stejně nic neudělá. Pokud je plnoletý, což předpokládám, že je, tak proč by ona měla brát zodpovědnost za jeho braní drog?