Pro Báru Orlíkovou-kokain
anonymní
Dobrý den, už jsem jednou psala s tím kokainem, nevím jestli si to pamatujete.Měla jsem potom ošklivé stavy, nemohla jsem spát, zvracela jsem atd. Je možné, že po měsíci a něco mohu mít tzv. FLASHBACK?Opravdu už jsem se chystala usnout, a najednou mne přepadly takové nalády a najednou, svíralo se mi břicho, prostě trochu jsem cítila, že něco není v pořádku a myslím si, že je to z toho. Už se tím dál v budoucnu rozhodně nechci trápit, tak se chci zeptat, zda-li není nějaký způsob terapií, jak se těchto pocitů do budoucna zbavit.Předem děkuji za odpověď..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že to, co popisujete, se stát může. Takto přes internet těžko soudit, zda to skutečně souvisí s tím zážitkem s kokainem nebo zda je to např. psychosomatický důsledek nějaké velkého stresu, který jste třeba v současnosti zažila. Psychoterapie by s tímto určitě mohla pomoci. Pokud by se to opakovalo nebo horšilo (takové stavy byste zažívala opakovaně), bylo by asi na místě navštívit odborníka. Napište, jak to s Vámi vypadá a pokud by bylo potřeba, určitě vymyslíme nějaké vhodné řešení. Zatím držím palce.