verca43
prosim vas chtela bych se zeptat jakou barvu ma pervityn????jestli jenom bilou nebo muze mit i nazloutlou...????a je to suchy prasek,kdyz ho trete mezi prsty???ja sem to jednou videla a mel nazloutlou barvu tak se chci zeptat jestli to byl pervitin nebo neco jineho???dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, velmi podobný dotaz zadaný pod stejnou přezdívkou v minulých dnech odpovídal kolega Štěpán Veis. Jeho odpověď vám tedy přeposílám. "Dobrý den, zabarvení pervitinu je odvislé od postupu, kterým se vyrábí. Ve většině případů mají zabarvení na svědomí zbytky látek použitých při výrobě. Vzhledem k tomu, že se pervitin vyrábí po domácku, není jednoduché vyrobit opravdu čistou drogu. Barva se tedy může pohybovat od bílé, přes našedlou, žlutou až po růžovou. Konzistence pervitinu by měl být krystalický prášek - podobný například soli. Může se stát, že není úplně suchý a to v případě, že se při konečné fázi výroby nenechal doschnout. Proč se ptáte? Zdravím, Štěpán Veis"