Pomoc!
Špína
No tak je mě 16 a děsně mě láká vše co má něco společnýho s drogama. Ale zároveň se jich bojím. Já akorát kouřím a párkrát sem měla houbičky. Miluju kluka kterej kouří hulí trávu a občas si dá lajnu pika. Mám o něj strach i když je to zatím v pohodě. Taky mě dost sere má postava, né že bych byla tlustá, ale k hubenosti to má taky dost daleko! Nebaví mě život, lidi sou svině, ale vzdát to nechcu! Víceméně mě tady nic nebaví. Drží mě tady jen rodiče, pár kámošů a snad to že chcu toho kluka!!! Jo a taky je mým snem pomáhat feťákům. Chcu studovat psychologii a pak dělat v ňákým centru pro drogově závislý. Jestli máte jak tak prosím poraďte. Asi sem to všechno napsala dost zmeteně, ale sou to prostě moje pocity. Předem dík, Vaše Špína P.S: Jo ten kluk je punkáč a to vlastně i skoro všichni moji kámoši, takže drogy pro ně nejsou neznámou

Odpověděl: Martin Hulík
No, jestli chcete někdy studovat vysokou školu, asi bude lepší drogy obejít obloukem. Velmi lehce by se totiž mohlo stát, že nedostudujete ani tu střední. Na drogách je to dost komplikované. Chápu, že strávit část života s partou pankáčů může být celkem zajímavé, ale daleko se tak nedostanete. Na toho vašeho vysněného kluka se vykašlete, protože jinak si časem budete chtít dát to piko s ním a pak už to bude problém. Spousta lidí začalo takhle s drogami, že bral jejich partner nebo partnerka...
Drogy taky vaše pocity (lidi jsou svině, nebaví vás život) vůbec nezlepší, spíš naopak. Jestli nejste spokojená se svojí postavou, vyberte si jiný způsob, jak to řešit. Ve srovnání s problémy, které by vám způsobily drogy, je hodina sportu denně úplná maličkost. :-)