Karel-MDMA
Anča
Beru extázy, a jednou se v klubu bjevil dealer Karel, který říká, že má úplně čistou extázy bez příměsí.Nám se to ale moc nezdá.Jak se dá poznat čistá extáze???

Odpověděl: Ladislav Beránek
Úplně čistá droga MDMA (metilendioxy-A-metylamfetamin)se na běžném trhu téměř nevyskytuje. V čisté formě je to bílá krystalická silně hořká látka. Na trhu je dostupná ve formě tablet a obsahuje různorodé nestandardní příměsi. MDMA obsahuje jen část z nich, mnohé jsou bez účinné látky a některé obsahují jiné amfetaminy, jako je efedrin nebo kofein. Běžná dávka MDMA v tabletách bývá v rozmezí mezi 80-150mg. Takže pokud ti Karel řekl, že má čistou extázi a není to ona krystalická silně hořká látka, pak bych řekl, že Karlovo tvrzení je dost nepravděpodobné. Láďa