co mě čeká
anaMe
Když seberu odvahu a odhodlám se k vám jít se svým drog. problémem, který přestávám zvládat, co můžu očekávat? Jak to bude probíhat a u koho bych se měla hlásit? díky

Odpověděl: Martin Hulík
Pokud jde o naši organizaci, máte 2 možnosti: buď navštívit Kontaktní centrum SANANIM (t.02/83 87 21 86) nebo motivační skupinu v Denním stacionáři SANANIM (t. 02/20 80 31 30). V obou případech je lepší tam předem zavolat a domluvit se po telefonu. Čeká vás zhruba hodinový pohovor s jedním z kolegů a o čem se bude hovořit, záleží hodně na vás. Taková schůzka vás k ničemu nezavazuje a informace o vaší osobě se nikam nedostanou. Jde o to, že budete mít možnost zmapovat svojí situaci a hledat takovou variantu řešení, která bude pro vás přijatelná a zároveň účinná. Každopádně nemáme zájem vás tlačit do něčeho, co sama nebudete chtít.
Píšu to možná moc obecně, ale v této fázi je to opravdu o navázání kontaktu, možná překonání obav a rozpaků. Na ty jsme ostatně zvyklí a počítáme s nimi. Další krok je na vás. Hodně štěstí.
Abych nezapomněl, na dohodnuté setkání doporučuji přijít ve střízlivém stavu.