Otazka
může vzniknout po jednom požití pika závislost? Chtěla sem to zkusit a od té doby na to musím pořád myslet. Chci to stále, přece nemůžu být závislá, to není přece možný..

Odpověděl: Jakub Minařík
Ne, tohle není závislost, je to jen silný zážitek, který máte problém zaintegrovat. Ono by to mělo časem přejít samo, pokud si znova nedáte. Kdybyste ale měla pocit, že byste se o tom potřebovala bavit a to ne proto, že jste závislá, ale proto, že vás to obtěžuje, tak se ozvěte. Rádi si s vámi o tom budem povídat a nemusíme o tom posílat zprávy vůbec nikam. Jen si tu založíme papíry. abychom si měli kam psát poznámky a ty pak budou v naší kartotéce do té doby, dokud je nesežerou myši. :-)