léčba
svědomitá
Ahoj. Jak je to s léčbou v psychiatrické léčebně když někdo nemá 3 roky zaplaceno zdravotní pojištění? Má vůbec nějakou šanci na léčení když je bez peněz?

Odpověděl: Martin Šefránek
Ahoj! Tato situace se dá vyřešit v praxi docela snadno: nemáte-li zdravotní pojištění a máte zájem o léčbu, registrujte se na úřadu práce v místě vašeho trvalého bydliště. Potom za vás zdravotní pojištění platí stát. Mít placené zdravotní pojištění je nutnou podmínkou k nástupu do léčby. Opomenout však nelze ani vyřídit si kartičku zdravotní pojišťovny a občanku. Jsou to nutné podmínky pro nástup do léčby. Je toho docela dost, tak se toho nezalekněte a zkuste to - stojí to za to. Máte-li zájem o další informace, můžete nám rovněž zavolat do K-centra Sananim na tel. 02/83872186 (denně do 21hod). Mějte se hezky.