at poradna
anonym
Dobrý den, sbírám odvahu ke konzultaci ohledně závislosti na lécích v AT poradně.Ráda bych věděla zda je nutný průkaz zdravotního pojištění,a nebo jestli je možné zůstat v anonymitě.Děkuji moc.

Odpověděl:
Dobrý den, obávám se, že při dlouhodobém kontaktu se zdravotnickým zařízením je zapotřebí průkaz pojištěnce, pokud si službu nechcete platit sama. Určitě však podle mého názoru jde až o druhořadou věc. Při první návštěvě, konzultaci, si dovedu představit, že můžete zůstat v anonymitě. A i když by se kdokoli v AT ambulanci seznámil s Vašemi osobními údaji, je povinen je držet v tajnosti. Jde o důvěrné informace a je to i součástí etiky v takových zařízeních. Takže se určitě nebojte. Víte už přesně kam půjdete, nebo jste ještě ve fázi "sbírání sil"? Pokud byste měla zájem, můžeme se společně po nějaké AT poradně podívat. Zdravím Vás a držím palce. Jděte do toho! Hodně sil! Štěpán Veis