drogy
maltiiinka
Nedávno jsem zjistila že můj přítel bere kokajn sice ne kdyz je semnou, ale nechci aby si kazil zivot protoze ho moc miluju. Nevím jestli je na tom závislí a taky ho zase nechci omezovat rikat mu co ma delat a co delat nema ale to je ejdina vec s kterou nesouhlasim a chtela ybch mu pomoct. Poradte mi prosim:(

Odpověděl:
Dobrý den, víte otázka je, jestli váš přítel to vnímá tak, že nějakou pomoc potřebuje. Pokud on sám má dojem, že je všechno v pořádku, asi mu nemáte s čím a jak pomáhat. Rozumím, že vás jeho užívání kokainu znepokojuje a máte plné právo s něčím takovým ve vztahu nesouhlasit. Zkoušela jste si s přítelem na toto téma promluvit? Zjistit jak na tom je, proč kokain bere, co mu to dává, co si tím třeba v životě nahrazuje, jestli mu jeho užívání přináší nějaké problémy? A taky mu říci, že o něj máte starost a nelíbí se vám to? Takový rozhovor, vedený v klidu bez vyčítání a obviňování by mělo být to první, co člověk pro řešení problému udělá a další kroky, které budou následovat (ať vaše či přítele), by z něj měly vycházet. Vzhledem k tomu, že nepíšete, jak často přítel bere, jaké konkrétní komplikace to způsobuje jemu, vám a ve vašem vztahu, vám asi nejsem schopna dát více informací. Přeji hodně štěstí a když, tak se ještě ozvěte.