zdravi
sylvak
picham si 9 let pernik. v poslední dobe me skoro po každé aplikaci ,,praskne zila" a udela se mi otok. taky bych chtěla vědět celkový dopad na moje zdraví. děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, musím říct, že devět let na pervitinu je už dost dlouhá doba. Jak píšete, už i Vaše tělo říká: ne!. K prasklým žílám Vám takhle na dálku moc neřeknu. Bylo by na místě zkonzultovat to s lékařem. Myslím, že pokud docházíte do nějakého kontaktního centra, je možné tam tohle téma probrat. A k celkovému dopadu na Vaše zdraví? I kdybyste devět let brala čistý metamfetamin, určitě by tím tělo dostalo pořádně zabrat. Přidejte si k tomu fakt, že berete podomácku vyráběnou drogu různé kvality. Vašemu tělu rozhodně dobře neděláte. Jak fyzicky, tak psychicky. Myslím, že by bylo na čase zamyslet se nad nějakou změnou. Co na to říkáte? Jak to vidíte dál? Napište, určitě najdeme nějakou cestu. Zdravím a dejte vědět! Štěpán Veis