informace o doléčovacích centrech s
Dobrý den, chtěl využít možnosti dotazu elektronickou formou, protože jsem dostal zakázku od mých klientů, které nejsem sto dostát. A to najít na internetu co nejúplnější seznam doléčovacích center s chráněným bydlením, seznam komunit, popřípadě kontektní centra. Procuji v PL Horní Beřkovice na odd. pro léčbu závislostí. Prosím jestli by bylo možné mi zaslat emailem takové informace, jestli je máte k dispozici. Děkuji. Hezký den MUDr. Jan Adam

Odpověděl: Bára Orlíková
Kompletní seznam najdete na www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa pomoci, kde jsou informace pravidelně aktualizované a kontakty na jednotlivá zařízení jsou řazena podle regionu (v rámci regionu můžete pak vyhledávat i podle typu služby - tedy kontaktní centrum, terapeutická komunita, doléčovací centrum a pod.). Mám k dispozici adresář všech nízkoprahových služeb v ČR (kontaktní centra a terénní programy) i terapeutických komunit, abyste je nemusel vyhledávat, ten Vám mohu poslat e-mailem - napište mi ale předtím na orlikova.barbora@vlada.cz (Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti).