Moni
Dobrý večer.Děkuji Vám za Vaši radu,moc jste mi pomohla.Chci se zeptat jestli není nějaká AT poradna nebo psychiatrická poradna v kraji Vysočina,kde by mi pomohli zbavit se závislosti na léku Tramal,který jsem užívala měsíc a navykla jsem si na něj.Na odvykací kůru jít nemohu,prosím pomozte.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám kontakty, které jsem nalezla ve Vašem regionu, doufám, že některá z ambulancí bude pro Vás snadno dostupná. Přeji hodně štěstí a věřím, že se Vám podaří se s problémem vypořádat. Jihlava, Psychiatrická léčebna AT ambulance Brněnská 54, Jihlava, 586 24 telefon: 567 552 111 MUDr. Jana Bartesová http://www.plj.cz Žďár nad Sázavou, AT ordinace Poliklinika, Studentská 4, Žďár nad Sázavou, 591 01 telefon: 566 690 224 MUDr. Marie Zrnečková http://www.poliklinikazr.cz Bystřice nad Pernštejnem, Psychiatrická ambulance Tyršova 408, Bystřice nad Pernštejnem, 593 01 telefon: 556 552 440 Havlíčkův Brod, Psychiatrická ambulance Dobrovského 2915, Havlíčkův Brod, 580 01 telefon: 569 420 510 Pelhřimov, Psychiatrická ambulance Třída legií 2006, Pelhřimov, 350 02 telefon: 565 321 232 MUDr. Maxmilián Kašparů Moravské Budějovice, Psychiatrická ambulance Tovačovského sady 78, Moravské Budějovice, 676 02 telefon: 605 840 348 (pouze v ordinačních hodinách po 8,30-17,30 st 8,30-14,30)