thc
kiki
Dobrý den! Chtěla bych se zeptat jak dlouho je thc v potu a jestli ve škole nám mohou udělat na to testy i bez souhlasu rodičů??Moc děkuji za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, jste si jistá, že jde o testy z potu? Po pravdě jsem se s tímto druhem testování ještě nesetkal. Většinou se plošné testy ve školách atd. dělají z moči. V moči se thc drží v závislosti na tom, jak často marihuanu kouříte. Detekce z moči je možná až 30 dní, výjimečně déle, jak už jsem psal, v závislosti na intenzitě předchozího užívání. Při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. A k otázce souhlasu rodičů. Pokud jste plnoletá, tak souhlas rodičů není potřebný, naopak, musela byste souhlasit vy sama. Pro neplnoleté by měl být souhlas zákonného zástupce. Proč se ptáte? Čeká Vás, někdy v nejbližší době, testování? Štěpán Veis