Thc v moci
Frenkju
Dobry den chci se zeptat... zejtra nam budou delat testy na thc asi z moci a ja se chci zeptat jak se thc dlouho drzi v ty moci?ja jsem to jednou skusil a nic moc taksem to dal neskousel a je to tak tyden...poznaj to ste moci ze sem to pozil...? a kdyz uz to tak je pravda ze kdyz vlastne bdu mit tu moc v ty sklenicce neb o v cem tak kdyz do toho napustim trochu vody tak test ukaze ze jsem thc do sebe nedostal..?dekuju za rychlou odpoved..!

Odpověděl: Bára Orlíková
Dobrý den, omlouvám se za pozdní odpověď, nevím, zda vám bude ještě dnes k užitku, ale bohužel nestíháme odpovídat dotazy okamžitě. Pokud Vám budou provedeny testy na THC a Vy jste měl marihuanu pouze jednou, před týdnem, tak je to půl napůl. Je možné, že se THC v testech objeví, je také možné, že po tom jednorázovém užití a týdenní prodlevě už bude test negativní. Samozřejmě že se dají testy ošálit, ale obávám se, že pokud je dotyčný, kdo bude testy provádět, dostatečně zkušený, tak Váš podvod pozná (např. podle barvy a teploty moči), resp. testy také po přílišném zředění moči vodou mohou vykázat neplatný výsledek. Když by byl nějaký problém, tak znovu napište.