Testy na skolach
Nosgoroth
Dobry den, Chtel bych se zeptat jak muze probihat testovani drog na skolach, jaky zpusob testovani se pouziva, a zdali jde o test na to zda se nachazi latka v tele nebo zdali je student aktualne pod vlivem latky? Slysel jsem ze pro povoleni otestovani zaka je potreba souhlas zakoneho zastupce (podpis papiru), je to pravda? (protoze to mi nejak unika pointa). A jeste posledni dotaz - testuje se urcite mnozstvi nahodne vybranych studentu pro prevenci nebo se tohle soustredi pouz na ty na ktere pada "podezreni"? dekuji za zodpovezeni

Odpověděl:
Dobrý den, váš dotaz zodpověděla kolegyně Olina Kudová, takže vám zde její odpověď kopíruji. "Dobrý den, odpovědi na všechny Vaše otázky a mnoho dalších informací vztahujících se k testování ve školách najdete na Portálu primární prevence - www.odrogach.cz - konkrétně v článku Testování ve škole. Tato internetová stránka slouží jako důležitý zdroj informací ohledně prevence sociálně patologických jevů. Je určena především pedagogům a rodičům (a částečně i dětem). Každá tato skupina má na stránkách svůj tzv. portál (v horní části levého menu - Učitelé, Rodiče a Náctiletí). Stránky provozuje SANANIM, podporovaný Ministerstvem školství."