alkoholik
abc
Můj bratr je alkoholik chtěl by se léčit,ale stydí se za to, sám to nezvládá. Chtěla bych mu nějak pomoci, má 4 měsíční dceru i pro ni i pro sebe. Dá se vyřešit tento problém u obv. lékaře nebo se musí pomoc hledat jinde. Pocházíme z Teplic je zde nějaká možná pomoc a jak postupovat. Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, je dobré, že Váš bratr hodlá se svojí situací něco dělat! Určitě můžete pomoci tím, že bratrovi předáte kontakt na AT ambulanci, která je nejbližší v Ústí nad Labem. V AT ambulanci se přímo zabývají problematikou závislosti na alkoholu a určitě Vašemu bratrovi poradí, jak postupovat dál, jakou formu léčby zvolit a podobně. Adresa AT ambulance je Masarykova nemocnice, psychiatrické oddělení, AT ambulance Ústecký kraj, Sociální péče 7, Ústí nad Labem, 401 13, telefon: 477 113 137. Doporučuji nejdřív zavolat a dohodnout si schůzku. Mějte se hezky a držím Vám i Vašemu bratrovi palce. Ať se věci daří. Pokud budete potřebovat ještě nějaké informace, dejte vědět. Štěpán Veis