Příznaky
Aka
Dobrý den, prosila bych o porobnější výčet příznaků užívání PERVITINU (Ty obecnější mám již načtené). Mám podezření, že kamarádka užívá právě tuto drogu - bohužel zapírá jak může...chtěla bych jí pomoci, ale musím mít nejprve jistotu,že ji neosočuji neprávem. Mockrát děkuji.

Odpověděl:
Dobrý den, příznaky užití pervitinu jsou poměrně podrobně popsány na těchto stránkách v rubrice "stimulační drogy - pervitin". Specifické příznaky má toxická psychoza způsobená drogami. Informace o jejích příznacích i příznacích dalších psychických onemocnění najdete rovněž na těchto stránkách v rubrice "Drogy a nemoci - psychická onemocnění a drogy". Kdybyste se potřebovala ještě na něco dozeptat, klidně napište. Jinak, pokud se týká vaší kamarádky - chápu, že byste jí ráda pomohla. Ale pokud ona sama o vaši pomoc stát nebude, případně bude užívání pervitinu popírat, mnoho s tím nenaděláte. Zkuste s ní ještě v klidu promluvit, že jste si všimla změn v jejím chování a že si o ni děláte starost a jestli třeba nepotřebuje s něčím pomoci. Uvidíte, jak na to bude reagovat. Hodně štěstí.