Jaaa
Dobrý večer...Už jsem sem nedávno psal o svém problému....Mám ještě jeden dotaz....Je nebezpečné brát pervitin nitrožilně??Šnupání se už nedá....Už to není ono..Mám chut zkusit něco nového ale mám strach že do toho spadnu uplně a že mě to srazí na kolena...Jenže svouu závislost si na jednu stranu uvědomuju a na druhou mije to jedno jen at už jsem sjetý.....I mé okolí si začíná všímat že něco není v pořádku...Prej je šnupáni pervitinu nejbolestivější a nejhorší způsob užívání....Nemůžu to posoudit protože sem ho jinak neužíval...Mám prostě čím dál větší chut si střelit.....Přes den spím a večer nemůžu spát....Jsem pořád unavený...Newím co se semnou děje....Děkuji za odpověd...

Odpověděl:
Zdravím vás, děje se s vámi to, že jste si pořídil závislost na pervitinu a to, jak vám je, k tomu patří. A mám ten dojem, že vás čeká ještě dost nepříjemností, pokud takto budete pokračovat. Nechci vás samozřejmě strašit, je to vaše rozhodnutí a z vašeho aktuálního dotazu usuzuju, že to zatím měnit směrem k abstinenci moc nechcete. Nebo jste již o něčem takovém uvažoval? Jinak pokud se týká injekční aplikace - myslím, že to určitě není dobrý nápad, protože injekční aplikace je nejrizikovější způsob užívání a hrozí vám při něm spousta komplikací. Od přenosu nejrůznějších infekcí, přes ucpané žíly, abscesy, flegmóny, předávkování...Doporučuji si přečíst na stránkách www.extc.cz v rubrice "Zdraví" podrubriku "Průvodce bezpečným braním" a opravdu to ještě zvážit. Také by nebylo od věci, kdybyste se obrátil na nejbližší kontaktní centrum, kde můžete konzultovat nejen způsob užití pervitinu, ale také další trable, které máte. I anonymně. Přeji hodně štěstí.