k polární záři - jev je mi znám, nicméně jsem se s názvem setkala v souvislosti se vzkazama dvou mladistvých uživatelů drog, tudíž jsem se obrátila na Vás. V Drop-inu mi sdělili, že by nohlo jít o zvláště silnou odrůdu marihuany. Jinak děkuji za doporučení...

Odpověděl: Jakub Minařík
Nemáte zač. Nevěděli jsme a ani nás nic kloudného v danou chvíli nenapadlo, tak jsme se pokusili udělat alespoň ftip. Nebyl snad uplně blbej, že ne. :-) Ale díky vaší poznámce o marihuaně se mi přec jen podařilo něco zjistit.
Bude se nejspíš jednat o odrůdu Northern Lights (canabis sativa křížená s canabis afgani) hybridizovali ji po roce 1970 poblíž Seatlu v USA, jedná se o indoor odrůdu canabis (určenou k pěstování doma pod lampama). Oproti běžné trávě která je pěstované u nás venku je mnohem silnější (expertní odhad zněl 5x).
Takhle to vypadá líp, co? :-) Sám jsem s tím teď spokojenej. Za ten vtip se omlouvám. :-)