nitrozilni aplikace, poruchy pameti
Sleham 3 roky, na ruce mam srazeninu o velikosti 1cm, je moznel,ze se mi srazenina muze uvolnit po poziti pervitinu?Posledni dobou mam vypadky pameti,proste si nepamatuju co mi kdo rikal nebo co se mi stalo-je to dusledek perniku?Predem dekuju za odpovedi

Odpověděl: Dana Pěčová
Může se jednat o absces, který poznáte podle toho, že je ohraničený, místo je červené a bolí, dělá se boule, která je hnisavá. Nebo může začít flegmona - což je zánět žil, který se rychle šíří po končetině. Nebezpečí je v tom, že je Váš organismus ohrožen celkovou infekcí, může dojít k odumření končetiny do 2 - 3 dnů s následnou amputací. Vypadá to tak, že jazykovitě červená kůže, otéká, při pohmatu tlakově bolí a vystoupí horečka. Pokud se jedná o sraženinu, je možné že se uvolní a to nezávisle na tom, zda si dáte. prostě se uvolní a může Vám ucpat některé důležité cévy v plicích nebo srdci. Což je také velmi nepříjemné a nebezpečné. Každopádně, doporučuji návštěvu lékaře a nechat se ošetřit. To by byla odpověď na první dotaz, na druhý výpadky paměti s braním pervitinu mohou souviset. Možná nejvyšší čas začít něco dělat.