Drogove poradny
M@doNNa
dobry den.....potreboval bych kontakni informace na protidrogova centra v liberci a jeho okoli....protoze...nechci skoncit jako nejaka zkurvena smazka....co rve perko do buchny aby byla sama sebou....ackoliv uz to v podstate ani neni mozny......protoze uz je pozde...Aaaa...tam ja se dostat nechci....

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám Vám dva kontakty v Liberci, kam se můžete obrátit. Nevím, kolik je Vám let, jak dlouho drogy berete a tak Vám nemůžu doporučit nějaký konkrétní typ léčby. Nicméně na obou níže uvedených místech můžete svou situaci zkonzultovat a rozhodnout se, jak budete postupovat dál. Přeji hodně štěstí a věřte, že určitě není všechno ztracené, i když se Vám to tak třeba může jevit. Kontaktní centrum o. s. Most k naději Rumunská 5/A, Liberec, 460 01 telefon: 482 713 002, 482 317 373 www.mostknadeji.cz mail: kc.liberec@mostknadeji.cz, drogova.poradna@mostknadeji.cz Kontaktní osoba: Šárka Nemešová Centrum ambulantních služeb - program ambulantního poradenství ADVAITA, o.s. Rumunská 14/6, Liberec, 460 01 telefon: 482 750 607 http://advaitaliberec.cz