přítelkyně
radek
mam těhotnou přítelkyni už je ve 3 měsici mam podezdření že bere pervitin da se z nějakých testu zjistit že brala drogy třeba před měsícem? prosim o kontakt kde se to da zjistit a jak. děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, testy z moči, které prokáží užití pervitinu, lze zakoupit ve větších lékárnách a stojí do 200,- korun. Tyto testy detekují užití pervitinu maximálně 3 týdny po posledním užití v závislosti na délce a intenzitě předchozího užití a mnoha dalších faktorech (např. u jednorázového užití jsou negativní do 1 týdne). Testy z krve detekují drogu pouze 1-3 dny a provádějí se v laboratoři. Považuji za důležité si předem rozmyslet, co byste s výsledkem testu, a to pozitivním i negativním, nakonec dělal? Co pro Vás tento výsledek znamená? Drogy v těhotenství samozřejmě mohou negativně ovlivnit plod, a tak si myslím, že ve Vaší situaci by bylo dobré s přítelkyní nejdříve o celém problému promluvit. Co vy na to? S pozdravem, Niké