Pernik
Max
Dobry den chtel bych se jen zeptat na par veci:uz asi pul roku jezdim na party .Jezdim tak maximalne jednou za mesic..Ze zacatku sem si daval tak 2-3 XTC ale na poslednich trech partych sem mel dohromady jenom 3/4 tablety.....Chtel bych se zeptat jestli je normalni ze se mi na E trese pusa a jestli se tomu daa nejak zabranit a mam jeste jeden dotaz chtel bych ZKUSIT pervitin(jen jednou a vic ne) asi jenom lajnu na dvakrat ale nevim ktere uziti je bezpecnejsi nosem nebo spolkonout? Taky bych se chtel zeptat jak dlouhej je asi tak dojezd po 1/2 lajny pika?.....procetl sem asi vsech1330 dotazu a fakt sem se poucil o mnoha vecech ale na tohle sem tam nejak odpoved nenasel tak diky a doufam ze mi odpovite....

Odpověděl:
Extáze má celou řadu "nežádoucích" účinků a mezi ně patří i svírání čelistí a jejich třes (jestli je to to co si měl na mysli "třese pusa"). Odstranit se to dá jedině tím, že si extázi nevemeš. Co se týká pervitinu, odhadovat množství podle lajny je fakt dost scestný. Za prvé velmi těžko se dá odhadnout kolik to skutečně je v miligramech, za druhé neznáš čistotu drogy (teda kolika procentní droga skutečně je) a za třetí si nikdy nemůžeš být 100% jist, že se jedná skutečně o tu konkrétní látku a že to není úplně něco jiného. Co se týká dojezdů obecně je to velmi individuální věc, nicméně by se dalo říci, že existuje jistá přímá úměra s množstvím užité drogy. No a samozřejmě pokud současně konzumuješ alkohol nebo užíváš společně jiné drogy je větší pravděpodobnost delšího a nepříjemnějšího dojezdu. Každopádně dojezd po metamfetaminu může trvat od několika hodin až po několik dní. Tvůj experiment s pervitinem rozhodně nemůžu podporovat. Každý druh aplikace má svá specifika a rizika a ani v jednom případě se nejedná o bezpečnou záležitost. Aplikace šňupáním má mnohonásobně rychlejší nástup účinku než aplikace perorální (snědením). Poškozuješ si při tom nosní sliznici, vzhledem k rychlosti nástupu může dojít s větší pravděpodobností k výskytu nejrůznějších komplikací objevujících se po této droze (poruchy srdečního rytmu, mozková krvácení atd). Stejné komplikace se mohou vyskytovat samozřejmě i při perorálním užití, nicméně vzhledem k postupnému nástupu účinku je na ně organismus lépe připraven. Tomáš