diky za odpoved +1 dotaz
Anna
Díky za odpověd paní /slečně?/Pěčové ohledně rady s pervitinem.Spadnout do drog s ním během doby, kdy mu snad pomůžu s odvykáním u mne nehrozí,ale zarazil mě fakt, že řekl, kdybych před ním něco vytáhla,tak mě snad jednu ubalí a vůbec vůči všem drogám mluví velice negativně /hlavně ale, že on je zfetovanej../,což nechápu.Mohla bych se dovědět, čím to je?Že by viděl sebe?Díky

Odpověděl: Dana Pěčová
Možná pro jednoduchost Dana. Negativně o drogách může mluvit proto, že si je vědom toho, že nechce brát, ale má s tím nejspíš výrazné obtíže. Proto také to sdělení o ubalení za to, pokud byste před ním něco vytáhla (předpokládám, že myslel drogu). Z vaší otázky vnímám velký rozpor v tom, co říká o drogách a zároveň je zfetovanej. Může to ve vás budit také zlost, že mu chcete pomoci a on jako by nechtěl, protože kdyby chtěl, tak by s tím přece něco dělal. Ono samotné rozhodnutí nebrat je dobré, ale přináší to s sebou pro dotyčného značné úsilí.