Marihuana
Lucucha
Chtěla bych se zeptat, když kouřím trávu, jaký to má do detalů důsledky... A vše o tom. Taky kouřim, sem pravidelnej kuřák, sem prostě a jednoduše závislá na nikotinu. Přemejšlim o tom častějc a častějc, ale když sem ve společnosti, tak zapomenu na vše a taky na vše kašlu! Prostě si toho špeka nenechám ujít! Mám z toho ale strach, že přejdu na něco "víc", což nechci, ale taky sem nechtěla kouřit trávu, kouřit cigarety, či pít alkohol!!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Já se trochu bojím, že na detaily nejsme moc zavedený a hlavně by to bylo na hrozně dlouho. A navíc ona jsou to vždycky jen rizika a nějaká pravděpodobnost že se projeví právě u vás. Pokud chcete odpověď na tyhle otázky tak zaskočte. Rád si s vámi promluvím. Nebo si o marihuaně něco přečtěte. :-) Třeba i na našich stránkách. A když budete mít nějaké konkrétní dotazy, tak se ptejte rádi vám je odpovíme. Takhle je to fakt moc zeširoka. Promiňte. :-)