zkusila jsem kokain
kytička
Chci se pouze podělit o svůj zážitek. Kámoš mi naservíroval lajnu kokainu a já to chtěla zkusit. Takhle zle už mi nebylo dlouho. Všechny moje pocity byly hnusný. Fuj, fuj už nikdy víc. Co na tom všichni mají? Prý podruhé, potřetí by hnusný pocity byly pryč. Tak jak to je?

Odpověděl: Petr Nosek
Milá kytičko! Zvědavost je někdy velmi obtížně zvládnutelná a nic na tom nemění ani fakt, že za ni mnohdy lidé zaplatí i daleko vyšší cenu než Vy (negativní zážitky po užití kokainu). Prožívání intoxikace je velmi individuální. Musím však po pravdě říci, že se setkávám s klienty, kteří měli první zkušenosti s drogou velmi nepříjemné, ale po několika dalších uižitích toto odeznělo. Na mě osobně to opakované vyvolávání si stavu, který může být velmi nepříjemný působí jako opravdu nezkrotitelná zvědavost, nebo možná dokonce až jako lehce potlačený pud sebezáchovy. Jestli to s tím "fuj fuj, už nikdy víc" myslíte opravdu vážně, tak velká pochvala pro Vás. A nakonec (doufám, že se Vás nedotknu) - když píšete, že Vám tu lajnu naservíroval KÁMOŠ, zní mi to divně. Nemělo by to "kámoš" být minimálně v uvozovkách? Mějte se fajn.