já chci
Dana
Jsem závislá, chci se léčit, ale nechci být někde několik měsíců zavřená s feťákama kterých bych se musela štítit. Byla jsem v Drop-inu a málem mě to položilo. To je hrůza, jak už na tom jsou lidi špatně. Já vím, jsem taky feťačka, ale nikdo to na mě nepozná a hlavně se mě nikdo nemusí štítit. Nikdy bych na jehlu nepřešla! Dělají se v léčebnách mezi námi nějaké rozdíly?

Odpověděl: Martin Hulík
Doporučuji vám motivační skupinu v Denním stacionáři Sananim, Janovského 26, Praha 7, tel. 02/803130. Vždy v úterý a ve čtvrtek od 10,30 do 12h. Přijďte tam čistá nebo aspoň v použitelném stavu.
Rozhodnutí se léčit je zdravé a chválihodné. Než ale někam nastoupíte, informujte se (třeba na motivační skupině), co vlastně léčba je a co se tam od vás bude chtít. Nečekejte, že to bude jednoduché. Mimo jiné budete muset zvládnout fakt, že jste s ostatními feťáky na jedné lodi. A nebojte, když abstinují a léčí se, vypadají mnohem líp. I vy budete. :-)