POZOR, PMA
SWJETLUSHKA
O VIKENDU JSEM ASI MELA TABLETKY, KDE BYLO PMA, BYLY TO BILY PILULKY S LOGEM IGLU. MELA JSEM JE NA SOUKROMY PARTY, KDE BYLO TAK 10 LIDI. KDYZ MI ZACALA NAJIZDET POSLEDNI TABLETKA, CEJTILA JSEM STRASNY HORKO A SLABOST, VYLEZLA JSEM VEN Z CHATY, ABYCH SE OCHLADILA ALE SEKLA JSEM TAM SEBOU NA ZEM A NEMOHLA JSEM VSTAT A STRASNE SPATNE SE MI DEJCHALO,BOLELO ME HROZNE NA HRUDI, KDYZ JSEM SE POKOUSELA VIC NADECHNOUT A ESTE K TOMU JSEM SKORO PRESTALA VIDET,JENOM TAKOVY HALUSKY (BILY CARY A ORNAMENTY)MYSLELA JSEM,ZE UMIRAM! BYL TO FAKT PRISERNEJ POCIT. PAK ME TAM NASLA KAMOSKA,PROBRALA JSEM SE,KDYZ TAM U ME HYSTERCILA,TO UZ MI BYLO TROCHU LIP.KAMOSI ME CHTELI ODVYZT DO NEMOCNICE,NEBO ZAVOLAT POMOC,ALE JA JSEM NECHTELA,ABY Z TOHO MELI PROBLEMY,TAK JSEM REKLA,ZE JE MI UZ DOBRE.JE PRAVDA,ZE TO BYLO FAKT LEPSI.ZBYTEK VIKENDU JSEM JENOM ODPOCIVALA,ALE PORAD SE CEJTIM SLABE A HLAVNE SE MI PORAD MOTA HLAVA.CHTELA JSEM SE ZEPTAT,JESTLI JE MOZNY,ZE JSEM MELA NEJAKEJ INFARKT,PROTOZE TA BOLEST NA HRUDI BYLA FAKT SILENA.PLANUJU JIT ZA DOKTOREM,PROTOZE ME FAKT ESTE NENI DOBRE,MAM MU RICT,ZE JSEM MELA PMA? MOZNA TO ZKOMPLIKOVALO I TO,ZE JSEM MELA MALICKOU CARU PIKA A 3 DC VINA K TEM TABLETKAM? A CHCI VAROVAT VSECHNY LIDICKY,CO TO CTOU PRED IGLU!!

Odpověděl: Martin Hulík
K doktorovi jděte a o těch tabletách mu řekněte. Je možné, že jste prodělala nějakou srdeční příhodu, ale kdo ví. Je možné, že to bylo PMA, ale klidně to mohly být tablety MDMA s jinými příměsemi, které mezi sebou bouřlivě reagovaly.
Nepíšete, kolik těch tablet bylo, ale možná jste se taky prostě překopla extází, navíc kombinovat extázi s pervitinem a alkoholem je fakt prasárna, tak se moc nedivte, že to dopadlo takhle. S PMA bych hned nepanikařil, ale k doktorovi jděte.
Varujete před Iglú, já bych spíš varoval před vaším stylem braní drog.