Otazka
janxx
Dobrý den,zajímalo by mě jestli existuje možnost vyzkoušet lsd,nebo jiné drogy legálně pod lékařským dozorem v nějaké cizí zemi(u nás určitě ne,to je jasné)ptám se proto,že jsem slyšel,že něco podobného existuje ve švícarsku.já sám jsem drogy vyzkoušel všechny,ale přesto,mě tato možnost (kvality) láká, přesto,že nepiji posledních8let ani kafe

Odpověděl: Martin Hulík
Jistě existuje, nejen v cizině, ale i u nás. Musejí to být ale legální drogy a lékař by mět mít důvod vám je předepsat.
Pokud jde o nelegální drogy (např. LSD), muselo by se jednat o nějaký výzkum - a na takový asi nenarazíte. LSD se už se na lidech moc netestuje.
Možná jsou lékaři, kteří pracují s nelegálními drogami s terapeutickým záměrem, skoro určitě to ale není legální. Moc bych to nedoporučoval.
Kvalitní (rozumějte čistou) drogu sehnat můžete, to ale rizika neodstraní - v některých případech spíš naopak.